Jom Klik!

Total Pageviews

Wednesday 9 November 2011

MuKadimaH

M
ni lah destinasiku suatu hari nanti
Salam...buat pertama kali aku melibatkan diri dalam dunia menulis blog ni...pasti korang ingat blog ni cerita pasal haji..tak de lah..sebenarnya itu adalah cita2 aku nak menunaikan haji pada usia muda..Pada mulanya x prnh terfikir pun..akan tetapi disebabkan tahun ni 1432H mak ayah aku pergi menunaikan haji,tambah soroton program yg menarik mengenai haji tlh mengubah persepsi aku tentang haji..Maka berputiklah impian utk  ke sana..alangkah indahnya dapat menjadi tetamu Allah pada usia yang muda..Semalam 9 nov 2011 aku mendaftar utk pergi haji, walaweh thn 2041 baru tiba giliran  aku..umur 48 aku masa tu.hahaha.alamak hidup lagi ke aku ,dah kiamat ke blm..ruginya aku kalau x berpeluang ke sana..tapi aku yakin itu semua atas rezeki kita..mana tau umur 20-an dah pergi Haji..Perancangan utk pergi sudah dicakna utk mencari bajet ke sana..mudah-mudahan diberkati dan dipermudahkan..

No comments:

Post a Comment